Club van 100

In 2024 bestaat Muziekvereniging Harmonie Gasselte 100 jaar!

Dit vonden wij een goede aanleiding om de Club van 100 op te richten, zodat we in de komende 100 jaar nog vele concerten en activiteiten kunnen organiseren. Iedereen kan lid worden van de Club van 100. Jij dus ook. Waarom lid worden van deze club? Omdat je als muzikant, lid, oud-lid, ouder van een jeugdlid of sympathisant vindt dat we met elkaar onze vereniging nog leuker en mooier kunnen maken.

Hoe werkt het

Voor € 100,00 word je lid van de club van 100. Een unieke club van bijzondere mensen met een groot hart. In 2024 kunnen we met jouw € 100,00 een fantastisch jubileumjaar vieren. Vervolgens wordt er jaarlijks tijdens de ALV een bestedingsdoel bepaald voor de club van 100.

De opbrengsten van de Club van 100 staan los van de reguliere begroting van Muziekvereniging Harmonie Gasselte en worden niet gebruikt om de begroting op peil te houden, maar juist om extra uitgaven voor de vereniging te kunnen bekostigen.

Na aanmelding als lid ontvang je per e-mail een factuur voor jouw bijdrage. De gift van € 100,00 wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd.

De leden van de Club van 100 krijgen een plek op de website en zullen op de hoogte worden gehouden van de bestedingsdoelen van de opbrengst en de realisatie daarvan.

Lid worden van de Club van 100

Lid worden van de Club van 100 kan door een mail te sturen naar harmoniegasselte@gmail.com of door onderstaand formulier in te vullen en in te leveren bij Niké Wieringh-Paternotte, Warmolt Bronningerlaan 8 in Gasselte.

We hopen vele aanmeldingen tegemoet te zien!

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.